Thursday, May 6, 2010

just started..

aloha,

disebabkan permintaan ramai soh aku buat blog, so arini aku wat la..aku pon tak tau ape aku nk tulis dlm ni..tp ikut title la kn.."in my head"..so pape je dlm kepala otak aku ni, aku nk tulis kt sini je..mungkin dengan cara cmni bole release tension..maybe la kn.. sebab aku ni jenis yg suke pendam je..mksud aku susa nk cite mslh kt org lain secara depan2..mgkin sbb aku ni pemalu sket kot..hahaha..tp kadang2 kita kne share jgak kn ape yg kita rs..so aku nk amek pendekatan (chewah) menulis blog ni just utk meluahkan perasaan aku ni yg sejak akhir2 ni mcm tak tentu arah..

haih..(mengeluh sket)..

start dgn smlm la eh..ni just nk cite je..smlm berakhir bengkel selama 2 hari bersama org2 kenamaan..ceh..poyo je..pdhl aku just pncatat je..1st day tak best sgt sbb ngn lecturer2 je..tp 2nd day tu a lil bit best sket..sbb..(rahsia ye)..hahahah..reason dia: melibatkan sesuatu yg terlalu secret & utk dibincangkn di sini..terlalu private woo..bia aku & Allah je yg tau..tp Allah lbih mngetahui..tp overall bengkel ni mmg best sbb buat kt hotel..so mknn dia pon best la..free lak tu..hehehe..

skrg ni dok ofis..tak tau nk buat ape walaupon keje melambak..haha..dpt msg dr fatimah si junior mntk tolong wat lab..tp sorry la fatimah ye..bkn tak nak tolong..tp skrg ni rs cm nk rehat jap..(eii jahat ke alasan cmtu)..tp takpe..dah rply msg dia ckp nk tolong esok ptg..esok jumaat so tak de la tension sgt..tp dlm pd tak tension pon..bile smpi time weekend je byk la aku pk psl tu psl ni..bnda yg remeh(kot) tp merunsingkan..eiiisshh aku ni kuat sgt berpk..pdhal tak de mende pon..mgkin sbb aku ni terlalu obses..asek pk bnda tu je..aduhai bile la aku nk merasa tenang...

nk "melancong" ke sana time weekend ni tp skrg da strict dah..yela aku paham..tp takkan tak bole jupe walaupon skejap kn..org rindu tahap gaban n sanggup nk pegi..bkn stkt ckp rindu kt mulut tp takde buat pape inisiatif..huh..tp klu da tak bole takpela..nevermind..

aku pon tak tau ape la persepsi derang thdap aku..mgkin stelah ape yg aku da buat selame ni buat derang pandang serong kt aku..mgkin aku ni tak disukai oleh sstgh drpd derang..or mgkin sume skali tak suke aku..bkn sngaja aku buat sume tu..tp ni kn melibatkn perasaan..(btw ni bkn sbb aku curang ok)..tp sbb cara aku "menjaganya" tak kene kot (pd pndangan derang la)..ni la yg mnyebabkan aku btmbah celaru..

btw be cool..igtla roda mmg sentiasa berputar..dlu aku di atas kau di bawah..skrg aku di bawah kau di atas..& begitula seterusnye..nnt kau akn tau ape disebalik sume ni..aku just mampu bersabar je..hrrmm..

-off dlu-

No comments:

Post a Comment