Tuesday, May 18, 2010

miserable...

ptg ni lapa lak..mcm smlm gak..sbb tak mkn tghari..yela sbb da bedal meehun dua pinggan ms meeting td..tu pon rs nk tmbh lg sepinggan tp segan lak..ahahaha..takpela..nsib bek cafe bukak..(nk jgak bli mknn kt sane walopon tau tak sedap..)..bersyukur ye..=)

takde ape dibuat arini..amek pngesahan utk salinan borang cuti blaja, borang jpa, organize sume dokumen2 yg dperlukan, setelkan cepat2 (tak saba nk tmbah income..hehe..)..tp tak submit lg..bile nk g submit ujan lebat..(alasan tak nak dokumen basah kne ujan, mcm la kau pegi anta dokumen naik basikal..blahla kau faris..)..haha..nevermind..just target mggu ni setel sume..despite of some benda yg ntah bile nk setel..(ni personal tau)..haih..

yela, aku ni kuat sgt berpikir..ptut la mmbe2 aku ckp uban aku da byk..bkn sbb slalu tuka2 mnyak rmbut, tp sbb byk sgt pk itu pk ini..nmpk je cool mcm ni, tp dlm kpala otak Tuhan je yg tau..takde org pon tau ape yg aku rs..(dlm ni pon aku just cite surface2 je..hehe..)..kdg2 nk sgt mngadu, nk luahkn kt sumone..tp tak tau la klu bnda ni mmbosankan (asek2 bnda ni, asek2 mslh ni, asek2 kau pk ni lg..bile la ms kau takkan pk lnsung psl bnda ni..faris..faris..)..mgkin baik ia dipendam je..then tggu dia meletup..ahahaha..(meletup ntah mcm mane tu)..

this week and maybe smpi bile ntah aku akn hidup dlm "misery"...

No comments:

Post a Comment