Thursday, September 23, 2010

harapan...

tak tau nak mengadu kat sape..nak mengadu pon rase serba salah..lebih2 lagi kalau mengadu kepada orang yang silap..pasni kene betol2 tau sape yang bole & tak bole diadu..aku pon tak tau siapa yang bersalah, siapa yang betol..ape yang pasti aku dah cube sedaya upaya untuk jernihkan keadaan..walaupon diri ini masih lagi dalam keadaan kecewa, derita, sakit hati, rasa macam hati ini sudah berkecai seperti dibom..tapi aku masih lagi cuba bertahan..tapi kadang2 aku terfikir..kenapa aku masih mencuba..ermm..entah..tiada jawapan untuk itu..

aku sedar aku sudah banyak buat silap..mungkin kesilapan itu bagi aku macam biasa saja sebab tiada melibatkan kecurangan, malahan untuk memberi kegembiraan semata2, bukan untuk menyakiti hati sesiapa..tapi mungkin itulah hakikatnya..kesilapan tidak boleh dipandang remeh..kesilapan yang kecil sahaja boleh mencetuskan perang yang besar..

mulai saat ini aku cube..cube melakukan ape yang patut..membuat tindakan yang baik untuk diriku..if berjaya alhamdulillah..if tak berjaya, mungkin ade cara lain..dah sekian lama bertahan..harap2 ade petunjuk dariMu ya Allah..

No comments:

Post a Comment