Sunday, October 24, 2010

not in good condition..

malam ni seperti biasa..sunyi..sayu..ada acap ngn ijad je kat umah..plan nak ajak derang kua makan..tapi keadaan aku macam tak mengizinkan..petang tadi ade match friendly antara k17 dan ktp..aku main beberapa minit je dalam 2nd set..asek batuk2 je masa main..suara pun sengau semacam je..hingus tak henti2 kua..nak rejam bola pon tak bermaya..tapi alhamdulillah menang jugak even though last set tu bermain dalam gelap..(tetibe je lampu court padam..nak tak nak terus abeskan permainan..tak nak tangguh2 dah)..

for you..
saya minta maaf banyak2 dari hujung rambut sampai hujung kaki..mungkin benar tanggapan yang saya ni seorang yang obses..saya terima hakikat yang saya ni seorang yang gila..saya sedar tindakan saya silap walaupun dalam keadaan yang sama, jauh di sudut hati saya, saya takut sangat..saya takut if banyak kali kita bergantung kepada seseorang, kita akan terhutang budi kepadanya..dan bila terhutang budi pelbagai perasaan timbul..itu cuma tanggapan saya..dan saya tidak kata salah untuk berkawan..tapi dari sudut yang lain terutama berkenaan sejarah yang telah dilalui, saya rasa tergugat..dah lama isu ini timbul dan tak pernah selesai..saya pun tak tau macam mana pengakhirannya..adakah saya sepatutnya berdiam diri dan membiarkannya sahaja..?mungkin ada jalan yang terbaik..apa pun maafkan saya..

ok lah..nak keluar pun tak larat..ubat pon da abes..tapi sama je dari semalam..mungkin perlu dilelapkan sekejap..*

No comments:

Post a Comment