Thursday, November 18, 2010

senyum walaupun pedih...

menulis sambil diiringi lagu ST12-Biarkan Jatuh Cinta..tapi tak tau lagu ni sesuai ke tak dengan situasi sekarang..macam lansung out of range punye lagu..tak perlu nak biarkan jatuh cinta ke ape..sekarang ni rasa macam jatuh tangga je..sakit..tapi bukan di kaki..tapi di hati..haih..(maksunya lagu ni hanya untuk hiburan di kala hati yang lara)..

Baru pulang dari lab..buat keje yang mana tertangguh..pagi tadi bertolak dari batu pahat, sambut Aidiladha di sana..dok kat sane selama 2 hari..sedih jugak bile dengar takbir di pagi raya tu..sbb selalunya beraya bersama famili kat kelantan..takpela, nak buat macam mana kan..kelantan tu jauh..lagipun jumaat lepas da balik kelantan hantar kereta untuk ma tersayang..insyaAllah nanti banyak keje dah setel, aku plan nak amik cuti lame sikit untuk famili di kelantan..just a few minutes ago, aku call ma..sedihnye bile tau sekarang ma ada kat umah mek, dah selesai dah pon menziarah pusara abah..sedih sangat..sebak..nak je sekarang drive balik kelantan..rasa nak dok kat kelantan je..tapi aku tau sume ni ade hikmahnya..

ade lagi benda yang menyedihkan..tapi ni bukan setakat menyedihkan..tapi menyakitkan hati (seperti ape yang dikatakan dalam intro di atas)..malas aku nak tulis..benda yang same je berulang2 tak pernah habis..yang pasti aku sekarang aku nak kan ketenangan..plan malam ni nak kua..pegi je mane2 tempat yang boleh di capai untuk hilangkan serabut dalam kepala otak..

............

No comments:

Post a Comment