Saturday, June 12, 2010

luahan yang kebosanan..

haih..(awal2 dah mengeluh..haha)..sedih tadi tengok kick-off piala dunia..afrika tak menang lawan mexico..just seri je..tapi puas hati la jugak sebab gol pertama world cup 2010 dijaringkan oleh afrika..ahaha..(situ pon da bole dibanggakan)..aku tak boleh bayangkan kalau derang kalah tadi..yela tengok muka derang pon dah kesian..but ok la kan walaupon seri..ada banyak peluang lg..

lagi 7 jam nak gerak gi batu pahat sekali lagi..nak attend kenduri kawen hajat (ex-colleague my miss gf masa kat upm) kt muar ahad ni..congratulation hajat..moga berbahagia selama2nya..hehe..menurut nuha si ketua rombongan (macam la ramai sangat, padahal aku, dia ngan lin je yang pegi esok), nak gerak kol 8 pagi..perrgghh awal tu..ape pon aku tak packing lagi (baju basuh tadi tak kering lagi)..sempat kot nak packing pagi nnt..haha..tadi dapat kiriman hadiah untuk hajat dari hoo kun yeen (ex-colleague miss gf jugak)..dia tak dapat attend kenduri tersebut..nevermind..(baru aku kenal sorng amoi budak diet)..hahaha..x pasal2..

plan: gerak dari upm jam 8 pagi (ni cakap je ni, janji melayu..ahaha)..then singgah melaka dulu sebab si nuha nak jupe ngan aliff umar (bf dia)..disebabkan aku segan teramat sangat & dengan alasan tak mahu mengganggu kelancaran dating mereka, maka aku buat keputusan untuk naik bas dari melaka ke batu pahat..(ingat dalam hati nak stay je kat melaka tu, yela cakap tempat bersejarah..aku ni dah la tak pernah lagi tengok apetah lagi sentuh A famosa, menara taming sari la ape sume tuh secara live..tapi takkan la aku nak jalan sorg2 sementara nuha bersama aliff..haih..xpela..lenkali la)..then selepas dating, nuha ngn lin plak akan gerak dari melaka ke batu pahat..

perasaan: best sebab dapat jupe my miss gf lg..ahahaha..

tapi sekarang aku nak cakap "awalnye awak tido sekarang ye..=("

doakan kelancaran perjalanan kami esok..

btw secara nyata & hakikatnya, diri ini terasa amat 'sengkek' sekali buat masa ni..kalau la bangun pagi esok tengok ade 3.5 billion pounds sterling dalam loker..best kn..huhu~

*off*




No comments:

Post a Comment