Thursday, June 17, 2010

memories..

tengah2 buat keje..tibe2 teringat pasal 1st date dulu..hrmm..

around November 2006, watching Death Note movie (1st time tengok wayang ngn miss gf) at Suria KLCC..masa tu pergi date pon naik bas (dari kolej ke stesen komuter), pastu naik komuter ke KL Sentral..dari KL sentral naik Putra LRT)..haha..banyak sungguh laluan dia nk pergi date..(tak macam sekarang ni, nak pegi mane2 naik kete sendiri je)..

seingat aku, hari tu hari Jumaat, sebab masa tu aku pegi solat Jumaat kat masjid sebelah KLCC tu..masa tu takut & cuak gile kalau2 masa tengah solat ade orang kebas kasut adidas aku tu (walaupon ia dibeli dari bundle tapi aku sayang sangat kot sebab dia ori..hehe)..takut la kalau kene kebas aku nak date pakai ape kan..kesian la plak miss gf nak pegi cari alas kaki untuk meneruskan date..hahaha..

pastu then jalan2, borak2..walaupon banyak modal nak borak tapi kadang2 segan..yela kali pertama kan..selalu borak2 kat fon je..ni kalau dah depan mata, lidah kelu tak berkata..kalau dulu awal2 kenal, selalu je perli memerli satu sama lain..tapi bila da tuka "status" ni, rasa perhubungan ni dah rasa lain (hubungan kawan & kapel lain kn)..so perasaan nak jaga hati tu timbul..(kene jaga ati gf tau..ahaks)..chewah..pastu makan2..masa tu seingat aku, aku makan nasik goreng biasa kot..masa ni kene paksa makan oleh miss gf..haha..pastu pada masa tu jugak ade sekali aku cubit tangan miss gf sampai ade kesan..hahaha..dia cakap "oo first date pon dah pandai cubit"..malu dowh kne perli camtu..dok sana sampai malam..balik tu pon masa dah sampai kolej still lg nak meseg2 ckp "thanks wat saya happy hari ni" (penghargaan yang klasik btol)..=P

btw best sangat masa tu..kalau la masa ni bole diundur, nak je aku balik ke tahun 2006..masa tu bahagia sangat..(sekarang pon bahagia jugak sebenanye)..hehe..

*tersenyum sorang2..ok dah sambung wat keje*

No comments:

Post a Comment